Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Ruim 1,3 miljoen kinderen eten Fred&ED snacktomaatjes bij Koningsontbijt

Ruim 1,3 miljoen basisschoolleerlingen eten tijdens het Koningsontbijt op vrijdag 26 april a.s. Fred&Ed snoeptomaatjes. Met dit ontbijt leggen de kinderen een gezonde en goede basis voor de Koningsspelen die op deze dag worden gehouden. The Greenery levert 62.000 emmertjes met Fred&Ed snoeptomaatjes. In het duurzaamheidsbeleid van The Greenery staat het bevorderen van een gezonde leefstijl hoog in het vaandel. The Greenery wil een bijdrage leveren aan de groei van de consumptie van groente en fruit. Zo stimuleren de merken Fred&Ed en Tommies kinderen in de keuze voor een gezond tussendoortje. “Gezien de aansluiting op onze maatschappelijke verantwoordelijkheid, ondersteunen we het Koningsontbijt graag met Fred&Ed snacktomaatjes”, aldus Ingmar van den Doel, Directeur Marketing bij The Greenery. “Bovendien passen de tomaatjes prima bij een Koningsontbijt: ze zijn gezond, lekker en boordevol energie voor de Koningssportdag.”



De emmertjes met Fred&Ed snoeptomaatjes, die tijdens het Koningsontbijt worden uitgedeeld, zijn een unieke uitgave. Deze bevatten een speciaal ontwerp voor het ontbijt. Naast The Greenery hebben ook Jumbo, BlueBand, Calvé, Eru, Ferrero, Fruitmasters, Heinz, Hero, Melkunie, Peijenburg, Royal Friesland Campina en Zwanenberg zich verbonden aan het Koningsontbijt.

Koninklijk tintje

Naast de gezonde bijdrage aan het Koningsontbijt, haakt The Greenery met enkele verpakkingen in op de inhuldiging van de Koning. Van 22 april tot en met 3 mei hebben de shaker bekers van de Tommies tomaatjes en van de Fred&Ed snoeptomaatjes een koninklijk tintje. De eenmalige uitgave van deze verpakkingen zijn in de Nederlandse supermarkten verkrijgbaar.
Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer