Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Syngenta introduceert Kumato reclamecampagne

Syngenta heeft een promotiecampagne gelanceerd voor zijn bekende tomatenvariëteit. De campagne begon met een televisie-advertentie waarin een klant bij de groenteboer voor Kumato kiest.

De ontwikkeling van deze tomaat begon in de jaren '70, bij Luis Ortega, huidig tomaatgeneticus bij Syngenta. Hij bracht zijn vader naar de plantages van een familie in Adra, een kustplaats in Almeria. Zijn nieuwsgierigheid leidde hem tot de ontdekking dat de tomaten aan beide uiteinden van de plantage, onder meer waterdruk, een verschillende kleur en een veel zoetere en intensere smaak hadden. De jonge teler maakte van zijn ervaring een persoonlijke uitdaging: het verkrijgen van tomaten met een zeer intense smaak en een verschillende kleur. Zo was de Kumato® geboren.



Kumato® is het resultaat van vele jaren onderzoek en samenwerking; van geavanceerde technische deskundigheid, efficiënte organisatie en enorme passie voor de kwaliteit van Syngenta-producten. Ze stammen af van wilde tomaten die droogte en een hoog zoutgehalte in Mediterraanse gebieden kunnen overleven. De Kumato® werd ontwikkeld door middel van natuurlijke groeitechnieken die werden ontwikkeld in Spanje.

Voor meer informatie, bezoek: www. Kumato.com
Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer