Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Nieuw logo voor Bogaerts Greenhouse Logistics

Bogaerts Greenhouse logistics, de totaalaanbieder inzake logistieke oplossingen voor de professionele glastuinbouw, is sinds zijn oprichting begin jaren ’90 op vele vlakken gegroeid en geëvalueerd.

Met de introductie van enkele revolutionaire innovaties zoals de buisrailwagen met dubbele hydraulische schaar, de inductiegestuurde automatische oogstwagen en het alomgekende paprikabuffersysteem kende het bedrijf een spectaculaire groei.
Om aan de vraag te kunnen voldoen, om de kwaliteit van zijn producten te kunnen garanderen en om kostenefficiënt te kunnen werken, werden er de laatste jaren grote investeringen gedaan om een modern productieapparaat uit te bouwen. Een productieapparaat, niet alleen bestaande uit gebouwen en machines, maar ook uit goed opgeleide en gemotiveerde mensen. Mensen met oog voor vernieuwing en verbetering.

Het bestaande logo werd 20 jaar geleden in gebruik genomen, vandaag dekt het de lading niet meer, daarom werd er gekeken naar een logo dat het dynamische en innovatieve karakter van Bogaerts Greenhouse Logistics beter duidelijk maakt.
Daarvoor werd niet over één nacht ijs gegaan. Met de inbreng van alle personeelsleden en een communicatiebureau werd er gezocht naar deze nieuwe kwaliteitsstempel.

Het nieuwe logo beeldt de naam “Bogaerts” uit op een frisse, jonge manier; de vorm van het logo verwijst namelijk naar de beginletter ‘B’. Tegelijk is het logo rond zoals een wiel, welke symbool staat voor de logistieke oplossingen.



Centraal in het logo zijn 2 pijlen te zien die staan voor beweging, dynamiek, transport. Het logo lijkt ook op een oog, wat de toekomstvisie en “oog voor kwaliteit” symboliseert.

Er werd gekozen voor antraciet grijs als hoofdkleur en geel als contrasterend accent, twee kleuren die in de toekomst meer en meer te zien zullen zijn op de vernieuwde en verbeterde producten.

Het nieuwe logo is voor Bogaerts Greenhouse Logistics ook een nieuwe start, een frisse wind. Er zal de komende maanden, jaren nog meer gewerkt worden aan productontwikkeling en marketing. Dit zal zich uiten in de vorm van tal van nieuwe innovatieve producten. Deze producten zullen de komende maanden uitgebreid worden voorgesteld in diverse media.

Voor meer informatie:
Bogaerts Greenhouse Logistics

Hinnenboomstraat 1
B-2320 HOOGSTRATEN
+32 3 314 18 01
[email protected]
www.bogaertsgl.com
Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer