Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
snacktomaten zijn verpakt in mini-kasje

VS: EuroFresh Farms introduceert nieuwe Redi-Bites

De Amerikaanse tomatenteler EuroFresh Farms brengt onder het label ArtiSun Farms een nieuw type snacktomaat in een exclusieve verpakking op de markt. De Redi Bite-snacktomaatjes zijn verpakt in een clamshell die geïnspireerd is op een kas. De consument kan het bakje gebruiken om de tomaten in te wassen, te bewaren of te bereiden.



EuroFresh Farms is een van de marktleiders in de VS als het gaat om het jaarrond aanbieden van kastomaten. Vicepresident Mark Cassius is verheugd met de introductie van de Redi-Bites en het Artisun-label. "We zijn meer dan een jaar bezig geweest met het ontwikkelen van de bijzondere verpakking. We zijn er in geslaagd om onze passie voor het telen door te trekken in de vormgeving van de verpakking. Omdat we apetrots zijn op onze kassen én het telen onder de overvloedige zon in Arizona, wilden we dit graag weerspiegelen in de verpakking."

"Dit product is een van de stappen die Eurofresh neemt richting de productie van snackgroenten," zegt Cassius. "De snacking-categorie zal uiteindelijk een steeds groter deel van ons assortiment vertegenwoordigen. De komende jaren streven we er naar aan de wensen van de consument te kunnen voldoen. Die heeft immers steeds meer behoefte aan dit soort gemakkelijke, smaakvolle en gezonde tussendoortjes."
Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer