500.000 bezoekers voor Rabo Earthwalk
De heer en mevrouw Ravensbergen kregen een VIP-arrangement voor het WK Wielrennen in Valkenburg aangeboden en een pakket met streekgerechten. Ook mochten zij een VIP-bezoek brengen aan de Earthwalk.
In dit paviljoen spelen tien innovatieve, duurzame ondernemers met lef en ambitie een belangrijke rol. Zij staan van 5 tot en met 14 september 2012 in de spotlight tijdens de Rabo Earthwalk 10-daagse. De ondernemers uit alle windstreken hebben wereldse ideeën tot bloei laten komen en een aantal van hen zijn tijdens de 10-daagse live present op hun eigen dag(deel) om hun business case product (en/of dienst) persoonlijk toe te lichten op het Floriadepark.
Op het moment van de `Rabo Earthwalk 10-daagse' is het Floriadepark nog slechts een kleine maand geopend. De eerste herfstkleuren geven het Floriadepark een extra dimensie. Voldoende reden om een bezoek met klanten en relaties aan het Floriadepark te plannen tussen 5 en 14 september. Bovendien
maakt de persoonlijke ontmoeting met een van de glocalizers bij de Rabo Earthwalk een bezoek extra bijzonder.
Als founder, hoofdsponsor, werkt Rabobank al sinds 2008 samen met Floriade om deze Wereld Tuinbouw Expo van de groene sector tot een succes te maken. Rabobank is de huisbankier van Floriade en laat de 1.9 miljoen Rabobank leden volop meegenieten van dit partnership. Met de Rabo Floriade Kids
Experience biedt Rabobank via de lokale banken de mogelijkheid aan kinderen in de leeftijd van de basisschool uit heel Nederland om te ontdekken wat de tuinbouw voor hen betekent. Ruim 275 basisscholen in Nederland hebben inmiddels dankzij de lokale Rabobanken deelgenomen aan deze expeditietocht op het Floriadepark en zo een educatieve inspirerende schoolreis beleefd. Daarnaast heeft de Rabobank meer dan 300 zakelijke events op het Floriadepark, waarbij in totaal 15.000 klanten het park bezoeken.