Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
tijdens Deutsche Obst und Gemüse Kongress in Düsseldorf

Gezamenlijke Holland promotie in Duitsland

Op 22 juni hebben het GroentenFruitBureau, P8 en My Tomato de handen ineen geslagen tijdens het Deutsche Obst und Gemüse Kongress in Düsseldorf. De Nederlandse glasgroenten als paprika, tomaat, aubergine en komkommer zijn tijdens dit congres zowel in een informatieve stand als tijdens een strategische presentatie op één van de podiumrondes onder de aandacht gebracht bij de bezoekers van dit, op de Duitse importmarkt van groenten en fruit gerichte, congres.
 

v.l.n.r. Gerrit Jan Kornet (P8), Jochem Wolthuis (GroentenFruit Bureau) en Mirjam Hendriks (My Tomato)

Presentatie over de Nederlandse groenten- en fruitsector

Tijdens het Obst und Gemüse Kongress in Düsseldorf heeft de heer Jochem Wolthuis van het GroentenFruit Bureau een presentatie gegeven over de Nederlandse groenten en fruit sector. Met behulp van enkele voorbeelden uit de recent gelanceerde EU campagne Sicher ist lecker werden de kasgroenten uit Nederland in een positief daglicht gezet en kon het aanwezige publiek een inzage krijgen in de strategie en filosofie achter deze campagne. ‘Het vertrouwen in en genoegen van de Nederlandse glasgroenten is één van de voornaamste doelstellingen’, aldus Jochem Wolthuis, directeur internationaal van het GroentenFruitbureau.


 
Meer informatie www.groentenfruitbureau.nl
 
Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer