Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

The Greenery start ‘I love Witlof’ campagne

Op maandag 7 mei 2012 is de campagne ‘I love Witlof’ van start gegaan op de Libelle Zomerweek. De campagne is uniek in zijn soort in Nederland. Voor het eerst wordt er een social media kookboek uitgebracht met de meest populaire witlofrecepten van de deelnemers aan de campagne. De ’I love Witlof’ campagne is een Facebook campagne ontwikkeld in nauwe samenwerking met witloftelers van The Greenery. Uit onderzoek is gebleken dat witlof een groente is dat met name door ouderen wordt gegeten. Bij jonge vrouwen van 18-35 jaar is witlof minder bekend. Het doel van de ‘I love Witlof’ campagne is dan ook om jonge vrouwen meer bekend te maken met witlof en de veelzijdigheid van deze groente.

Op de Facebook pagina ‘I love Witlof’ worden Nederlandse vrouwen opgeroepen om hun meest favoriete gerecht met witlof te posten. Vervolgens kunnen zoveel mogelijk vrienden en Facebook fans het recept ‘liken’. De recepten met de meeste ‘likes’ maken kans om in het allereerste social media kookboek van Nederland te worden opgenomen. Tevens worden onder de deelnemers verschillende ‘I Love Witlof’ gadgets verdeeld. De campagne loopt tot dinsdag 21 augustus. Het social media kookboek met de meest populaire witlofrecepten verschijnt in september 2012. Kijk voor meer informatie op

www.facebook.com/ilovewitlof
Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer