Seed Valley lanceert campagne voor beter imago zaadsector
Het doel van de imagocampagne is om jongeren te laten beleven dat werken in Seed Valley een avontuurlijke, internationale ontdekkingsreis is. De focus ligt meer op het resultaat dan op het werk zelf. De campagne draait om vier jonge medewerkers – mannen en vrouwen - in diverse functies. Zo is er de typische uitvinder, de creatieveling en de wereldverbeteraar. Het resultaat van hun werk is op een grappige maar inhoudelijke manier in korte animatiefilmpjes verwerkt. Advertenties en billboards dagen de doelgroep uit om deze filmpjes te bekijken op hun smartphone of de speciale campagne-website www.hijgaatvoorzaad.nl en www.zijgaatvoorzaad.nl.
De website is sinds 21 maart live. In de loop van april 2012 verschijnen de posters in het straatbeeld van studentensteden en worden advertenties en banners geplaatst in media, die door studenten worden gelezen. Ook de aanwezigheid van Seed Valley op studentenevenementen zal de look& feel van de campagne hebben. Via www.facebook.com/jijgaatvoorzaad vindt u de campagne op Facebook.
Bron: Seed Valley / Proeftuin Zwaagdijk