Fans en volgers
Het online informatieplatform www.verseoogst.nl van The Greenery groeit in alle opzichten. Steeds meer telers maken gebruik van de mogelijkheid om hun profiel op de site te zetten, te beheren en de brug met de consument te slaan. Het aantal fans op Facebook en volgers via Twitter neemt snel toe. Dat brengt ook het bovenliggende doel van de site –hét online informatiepunt worden over groente en fruit én de teler– steeds dichterbij.Het is snel gegaan met www.verseoogst.nl. In 2009 werd de eerste versie online gezet. In het voorjaar van 2011 volgde een herstart, waarbij diverse social media werden toegevoegd. Inmiddels bezoeken bijna 500 bezoekers per dag de website. Het platform is nu ook volop zichtbaar met presentaties op locaties zoals de Libelle Zomerweken.
Met informatie over groente, fruit en paddenstoelen, tips, foto’s, video’s en leuke winacties worden consumenten via Verse Oogst geïnformeerd. Uit de leuke reacties van de bezoekers blijkt, dat dit wordt gewaardeerd.