Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

VS: Houweling boegbeeld van eigen campagne

De Amerikaanse tomatenteler Houweling heeft een nieuwe marketingcampagne aangekondigd om de bewustmaking van de consument te stimuleren en het merkbeeld te verbeteren. Het centrale thema van de campagne is de ambachtelijkheid van het product en het specialisme van de teler.


"Het is de eerste keer dat wij onszelf bezighouden met de marketing van ons product. Dit is best spannend", zegt Casey Houweling. "Wij blijven als teler wel gewoon bij onze leest, maar mogen best eens ons eigen verhaal aan de consument vertellen. Ik wil laten zien dat ik zelf achter mijn product sta." Casey Houweling zal zelf het boegbeeld gaan worden namens de nieuwe Campagne.De handtekening van de teler staat vandaar ook in het nieuwe logo.

Voor meer informatie:
David Bell
Houweling’s Tomatoes
Tel: +1 604 398 5303
Mob: +1 604 315 3768
www.houwelings.com


Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer