Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Haifa lanceert interactief landbouwkenniscentrum

Haifa Chemicals, een wereldwijde, toonaangevende leverancier van meststoffen voor de land- en tuinbouw en voedingsfosfaten voor voedingsindustrie, heeft vandaag de lancering aangekondigd van een uitgebreid, interactief online kenniscentrum www.haifa-group.com. Dit vormt de eerste stap in een meerfasenplan voor het tot stand brengen van een social media platform in de land- en tuinbouw. Iedereen die werkzaam is de sector kan dit kenniscentrum via de nieuwe website van Haifa raadplegen. Deelnemers kunnen gebruik maken van Haifa's ervaring en kennis en kunnen leren hoe ze zoveel mogelijk winst uit hun gewassen kunnen halen.
In dit unieke kenniscentrum treffen leden een enorme hoeveelheid informatie aan, waaronder gewasgidsen, voedingsadviezen, resultaten van praktijkproeven en onderzoeksgegevens, artikelen over plantenvoeding en bemestingsmethodes als ook deskundige software. Dit platform bevat ook een gebruiksvriendelijke applicatie voor het opzoeken van oplossingen voor specifieke gewassen en teeltmethodes.

Op Haifa's nieuwe website is ook de 'Haifa community'. Dit is een hoogwaardig platform dat leden verbindt met landbouwers en deskundigen over de hele wereld. Communityleden kunnen hier hun ervaring delen, overleggen met deskundigen en andere telers, teeltresultaten voorleggen, foto's plaatsen, vragen stellen of problemen voorleggen voor onderlinge discussie, en nog veel meer.

Tegelijkertijd kondigt Haifa ook de introductie van QR (Quick Response)-codes aan. Deze QR-codes, die op de productverpakkingen van Haifa worden gedrukt, bieden directe toegang tot waardevolle kennis zoals gebruiksadviezen en speciale aanbiedingen.

Als de grootste fabrikant van gespecialiseerde plantenvoeding ter wereld begrijpt en koestert Haifa zijn verantwoordelijkheid om bij te dragen aan een duurzame land- en tuinbouw en om hierin een intensieve rol te vervullen, aldus de heer Nadav Shachar, CEO & Vice Chairman van Haifa.

Het voor iedereen toegankelijke, solide en gebruiksvriendelijke platform, is de praktische vertaling van Haifa's 'Farmer's Mind'-waardenvoorstel waarin de aandacht en behoeften van land- en tuinbouwers centraal staan. "De twee belangrijkste interactieve applicaties van het platform (het 'Haifa U-kenniscentrum' en de 'Haifa community') zullen de toegang tot sectorkennis en de toepassing ervan in de praktijk een stuk gemakkelijker maken", aldus de heer Natan Feldman, Vice President Sales and Marketing van Haifa. "Wij zien in dat actuele correcte kennis van goede praktijken, een aanzienlijke bijdrage levert aan het economisch succes van de telers en zijn daarom trots dat wij als eerste dit fantastische platform hebben opgericht. Wij blijven alles in het werk stellen om de weg te plaveien naar een betere en productievere wereld."

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer