Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Ctgb scoort niet hoog bij eigen klantenonderzoek

In het najaar van 2011 heeft het Ctgb een klantenonderzoek gehouden. Uit de resultaten van het onderzoek blijkt dat klanten minder tevreden zijn over de diensten dan voorheen. De algemene tevredenheid over het Ctgb is door 146 ondervraagden gemiddeld beoordeeld met een 5,4. Het Ctgb geeft aan te willen werken om deze score te verhogen. De ondervraagden blijken tevreden over de deskundigheid en de professionaliteit van het Ctgb. Kritischer geluiden kwamen op het gebied van meedenken met de klant, snelheid van handelen, tijdsduur toelating middel en pro-actief handelen.

Het Ctgb heeft een actieplan opgesteld om de grootste knelpunten aan te pakken. Hierbij wordt ingezet op drie lijnen: relatiemanagement en meedenken met de klant, de workflow zichtbaar maken voor de klant en de doorlooptijd van aanvragen beter indelen.

Bron: www.deboomkwekerij.nl
Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer