Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Start collectieve promotiecampagne met Verrukkelijke aspergeweken

‘Echte smaak beleef je bij de groenteman’

Deskundig advies, persoonlijke service, kwaliteit en een ruim assortiment zorgen ervoor dat klanten graag bij de groenteman komen. Al deze punten zijn verwerkt in de promotiecampagne ‘Echte smaak beleef je bij de groenteman’ die binnenkort start. Met deze campagne brengt de Commissie AGF-Detailhandel van het Hoofdbedrijfschap Detailhandel (HBD) de toegevoegde waarde van de groenteman onder de aandacht van miljoenen consumenten.




Ook dit jaar spelen themaweken weer een belangrijke rol. De campagne start met de succesvolle Verrukkelijke Aspergeweken van 28 april tot en met 28 mei, gevolgd door de Zonnige Zomerfruitweken van 23 juni tot en met 14 juli. In het najaar volgen de Sappige Citrusweken (van 3 tot 24 november). Begin maart ontvangen alle groentemannen een campagnemailing met alle details over de themaweken. De themaweken worden gepromoot met een intensieve advertentiecampagne in bekende tijdschriften, zoals Viva, Vriendin en Vrouw, het weekmagazine van De Telegraaf en de Lief Lijf Special die wordt meegestuurd met acht populaire tijdschriften, zoals Libelle en Margriet. Een redactionele themapagina in huis-aan-huisbladen met recepten en tips zorgt voor extra publiciteit. De campagne wordt ondersteund via de consumentensite www.degroenteman.nl.


 

Voor iedere themaperiode is prachtig nieuw promotiemateriaal ontwikkeld. Ook bevat het pakket actiemateriaal om uit te delen aan klanten. AGF-detaillisten kunnen het promotiemateriaal gratis bestellen met behulp van de bestelkaart bij de campagnemailing van begin maart. Vanwege het succes van vorig jaar is er dit jaar weer de mogelijkheid om te kiezen voor een posterpakket of een weersbestendig fustdoekpakket, dat speciaal voor de ambulante AGF-handel is gemaakt. Onder de eerste 100 bestellers van het poster- of fustdoekpakket worden in samenwerking met Aceera 14 aspergekookdemonstraties verloot. Om de medewerkers te informeren en te enthousiasmeren bevatten de pakketten ook ‘Muurkranten’ die in de winkel en in de kraam kunnen worden opgehangen met daarin weetjes, productinformatie en tips over de betreffende actieperiode.

Voor meer informatie : www.hbd.nl

Bron: Hoofdbedrijfschap Detailhandel

 
 
Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer