Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Tombons lanceert nieuwe site

FresQ FrEsteem heeft voor het merk Tombons een nieuwe website ontwikkeld: www.tombons.nl . De telers van TomBons tomaten zijn Maurice Weijs, Robin Grootscholten en Dennis van der Knaap. Door de inzet van deze website willen FrEsteem en de telers het merk TomBons meer bekend maken bij de consument en de consument verrassen met hun producten. De site is echt een website, die gericht is op consumenten.



“We willen met deze website de consument informeren en inspireren over onze producten”, vertelt Robin Grootscholten. “Het is voor ons belangrijk om de website visueel aantrekkelijk en gebruiksvriendelijk te maken. Ik denk dat we hier uiteindelijk goed in geslaagd zijn door o.a. gebruik te maken van mooie receptenfilms. Het informeren van de consument willen wij doen door tips & weetjes, recepten met onze producten en interactie met de consument. Het is de bedoeling dat de consument door het scannen van een QR code op de verpakking, omdoos of een folder automatisch via de smartphone terecht komt bij de receptenpagina van de site en zo direct aan de slag kan met verrassend eenvoudige en nieuwe bereidingswijzen van onze tomaatjes.

Het is niet toevallig dat de lancering van de nieuwe website juist deze week plaatsvindt. In deze week worden ook de eerste Hollandse TomBons van 2012 geoogst en door FresQ FrEsteem vermarkt.
Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer