Tholen - Wordt in tijden van vorst meer citrus gegeten? Volgens Gebrs. van Aarle wel. "We hebben in januari ruim 5% meer Beatriz citrus verkocht in vergelijking met dezelfde maand vorig jaar", vertelt Frans van Aarle. "Dit komt door onze speciale actie, die drie maanden duurt. We hebben juist voor de koude wintermaanden gekozen om dit merk en het citrus te promoten." 
"Van januari tot en met maart hebben wij een speciale citrusactie. Klanten met het merk Beatriz kunnen sparen voor Floriadekaartjes. Bij elke colli citrus van Beatriz krijgt de klant een punt. Elke maand wordt de tussenstand opgestuurd en kunnen ze zien hoeveel punten gespaard zijn. Zo wordt men gemotiveerd om door te gaan. We krijgen veel enthousiaste reacties en er wordt volop gespaard."

Beatriz is al meer dan 10 jaar het huismerk van Gebrs. van Aarle. "Uit de totale oogst wordt de beste kwaliteit gesorteerd. Het citrus komt uit een hooggelegen gebied en heeft een mooie kleur en een hoog brixgehalte." Om de verkoop van Beatriz te stimuleren, komt in week 7 een extra weekactie. De Gewoon Vers-ondernemers krijgen nog meer extra’s. Zij krijgen als GV-ondernemer in week 7 op elke colli dubbele spaarpunten.
Waarom kiest van Aarle ervoor om juist kaartjes voor de Floriade te laten sparen? Frans legt uit: "We vinden het belangrijk dat onze klanten voorbereid zijn op de trends en de toonaangevende ontwikkelingen in de branche. Veel consumenten gaan naar de Floriade en zo kan onze klant er ook over meepraten en inspelen op wat de consument wil."
Klik hier voor de spaaractie en hier voor de spelregels
Voor meer informatie:
Gebrs van Aarle B.V.
Van Leeuwenhoekweg 39
5482 TK Schijndel
Tel.nr. : (073) 544 19 19
Fax: (073) 547 72 55
[email protected]
www.gebrsvanaarle.eu