Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Luxe thuismaaltijd scoort goed in slecht economisch klimaat

Verkoop Tenderstem-broccoli plust 30% in Verenigd Koninkrijk

De verkoop van Tenderstem-broccoli in het Verenigd Koninkrijk is van januari tot november 2011 met bijna 30% gestegen ten opzichte van dezelfde periode een jaar eerder. "Deze groeicijfers stemmen ons trots, zeker gezien het moeilijke economische klimaat. Krappe budgetten moedigen echter het thuis eten aan en dan is Tenderstem een ideale keuze voor een heerlijke thuismaaltijd."



De verkoop is sinds het beheer van het Tenderstem-merk gestegen van 400 ton in 2004 tot meer dan 3.000 ton in 2011. We kijken nu uit naar het voortbouwen van dit succes in 2012." De verkoop van de broccolischeuten, die tot half november beschikbaar zijn, wordt ondersteund met een marketingcampagne, die de snelheid en veelzijdigheid van de Tenderstem-broccoli uitdraagt. Deze campagne heeft zowel de aankopen onder bestaande als nieuwe klanten aangemoedigd. De frequentie van de aankopen door de Britse huishoudens steeg met maar liefst 14%.

De campagne wordt in 2012 voortgezet met een nieuwe overkoepelende campagne, waar ook de chef-koks Tom Aikens, Diana Henry en Kerstin Rogers een rol spelen. Zij ontwikkelen snelle en makkelijke recepten met Tenderstem, die binnen tien minuten kunnen worden geserveerd onder het motto 'Tenderstem in Ten'.

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer