Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Paul's Premium

Kesgro introduceert kwaliteitsmerk voor middelgrote trostomaten op Europese en Russische markt

Kesgro introduceert een kwaliteitsmerk voor middelgrote trostomaten die zijn bestemd voor de Europese en Russische markt. Het merk Paul’s Premium staat symbool voor optimale kwaliteit bereikt door puur vakmanschap. "Met deze merkstrategie geven we te kennen dat we letterlijk pal achter onze producten staan. We zijn er trots op deze kwalitatief hoogwaardige tomaten te kunnen telen en dat laten we door dit eigen merk ook zien", aldus Ad van Kester van Kesgro.



Optimale kwaliteit

De middelgrote trostomaten met de naam Paul’s Premium zijn dieprood, smaakvol, stevig en lang houdbaar. Deze eigenschappen maken Paul’s Premium goed geschikt voor consumptie in Europa en Rusland. De verwachting is dat op jaarbasis 4,5 miljoen trostomaten onder dit merk worden verkocht.



Puur vakmanschap

Kesgro wil met de introductie van het kwaliteitsmerk Paul’s Premium puur vakmanschap uitstralen. "Het is goed dat onze handelsrelaties beseffen dat we vandaag de dag er nog steeds alles aan doen om de hoogste productkwaliteit te bereiken", aldus Paul Grootscholten van Kesgro. De marketing en verkoop van Paul’s Premium is in handen van TNI International.



Bron: Kesgro
Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer