Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
LTO start komend voorjaar met een eigen publiekscampagne

Stichting Vrienden van het Platteland stopt per 1 januari

Volgens de LTO-organisaties slaagde Vrienden van het Platteland er niet in het complete verhaal aan de samenleving te vertellen. 'Het ging wel over het welzijn op het platteland, maar onvoldoende over de welvaart die de land- en tuinbouw de samenleving brengt', zegt woordvoerder Wim van Beuzekom. In het afgelopen jaar trok LTO al de regie over de stichting naar zich toe met de benoeming van een nieuwe directeur. Tegelijkertijd stopte Vrienden van het Platteland met het kwartaalmagazine. Ook sneed zij in het personeelsbestand.

LTO gebruikt de komende maanden om een nieuwe campagne op te zetten. Communicatiemedewerkers van de land- en tuinbouworganisatie vullen deze in. Wat blijft is dat LTO-leden de campagneactiviteiten financieren via hun contributie. En dat is terecht, vindt Van Beuzekom. 'Leden vinden het belangrijk dat LTO de communicatie verzorgt naar de samenleving. Dan is het logisch dat zij daar ook aan bijdragen.'

Bron: Nieuwe Oogst
Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer