Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

'Be Aware Get Better' van Retail Inspiration wint Horti Fair Innovation Award 2008

De onafhankelijke internationale vakjury heeft de Horti Fair Innovation Award 2008 toegekend aan 'Be Aware Get Better' van Retail Inspiration: zes innovatieve marketingconcepten met duurzaamheid als leidraad. De prijs werd uitgereikt tijdens de officiële opening van de tuinbouwvakbeurs in Amsterdam RAI door Loek Hermans, voorzitter van MKB-Nederland.

'Be Aware Get Better' in het segment handel/diensten werd als beste vernieuwing verkozen boven drie andere categoriewinnaars: Vitro-Plug 126 van Vitro Plus (segment toelevering), Knook Ecoo Box van Knook Energy Solutions International (segment techniek) en Lisianthus Adom Red Picotee van Combinations (segment productie). De winnaar van de Innovation Award ontvangt, naast de enorme publiciteit en internationale aandacht, een mediapakket ter waarde van € 10.000, aangeboden door de organisatoren International Horti Fair en Reed Business.

In een voorronde werden achttien van de in totaal bijna 400 bij de Horti Fair aangemelde noviteiten al genomineerd voor de Innovation Award. Uit deze nominaties koos de jury uiteindelijk per beurscategorie één als eerste, en uit deze vier topvernieuwingen voor de tuinbouw werd Be Aware Get Better als overall winnaar verkozen.

Bron: hortifair.nl
Publicatiedatum: