Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Hoe krijg je de consument aan de algen?

Op die vraag Sander Hazewinkel van Lgem, René Draaisma van Unilever en Sara Guaglio van FULFoods in in een artikel in het blad Fluids. Het gesprek vindt plaats in De Kwakel, in de productie- testfaciliteit van Lgem. Bij Lgem zijn ze volgens René van Unilever 'top of the bil'. In De Kwakel testen ze voor bedrijven met een algendroom het productieproces goed door. Sander: "Veel algenprojecten mislukken juist omdat het productieproces onvoldoende is doorgetest. De bepaalt wel of je investering rendabel zal zijn."

Lees hier het hele interview.

Publicatiedatum: