Eind 2019 bracht tomatenteler Schenkeveld een brandstory naar buiten met als motto 'Passie voor Groeien'. Daarop komt nu een vervolg: 'Passie voor Optimalisatie'. "De eerste story was een groot succes en wij kregen er veel positieve reacties op. Een vervolg kon dan ook niet uitblijven."
De overkoepelende slogan van Schenkeveld is 'Passie voor Perfectie'. Daaronder hanteert Schenkeveld drie kernwaarden die overal binnen het bedrijf terugkomen. Dit zijn:
- Passie voor Groeien – Alles wat aandacht krijgt groeit
- Passie voor Optimalisatie – Alle puntjes op de i
- Passie voor Samenwerken – Waarom moeilijk doen, als het samen kan!
Brandstory
Schenkeveld wil met deze films een stap verder gaan dan de normale bedrijfsfilms. “Wij willen een gevoel overbrengen en de mensen achter Schenkeveld laten zien met deze films. Daarmee laten wij zien waar ons bedrijf voor staat”, aldus Richard Hartensveld. “Dit zorgt voor een gevoel van trots bij onze medewerkers en laat ook aan mogelijk geïnteresseerden in Schenkeveld zien wat wij belangrijk vinden. Schenkeveld wil tomaten telen met een topsport mentaliteit en dit ook uitstralen naar buiten.”
Optimaliseren
Schenkeveld hoopt dat deze nieuwe film weer zoveel impact heeft als de eerste brandstory. Het bedrijf wil op alle gebieden graag de puntjes op de spreekwoordelijke 'i' hebben staan en dit is mooi in beeld gebracht door MZ producties met rollen voor, hoe kan het ook anders, de medewerkers van Schenkeveld.
Samenwerken
Er is nu natuurlijk nog één kernwaarde over en dat is Samenwerken. Schenkeveld vindt samenwerken een must. Zowel intern met de eigen medewerkers, maar natuurlijk ook met klanten, toeleveranciers, collega telers, etc. Er is dus nog een derde brandstory te verwachten. See you at the movies, maakt men alvast nieuwsgierig.
Voor meer informatie:
Schenkeveld
www.schenkeveld.co
info@schenkeveld.co