Houweling's tomatoes geeft jaar lang gratis tomaten weg in Social Media wedstrijd
De afgelopen tien maanden heeft de telers zijn online achterban gigantisch zien groeien met fans en volgers op Facebook (16.5K+ fans) en Twitter (1K+ volgers), YouTube (4K+ views), zijn blog en Pinerest. David Bell, CMO bij het bedrijf zegt dat dit succes is te danken aan de consistente stem die Houweling heeft laten horen, evenals andere activiteiten zoals de Houweling’s #365Green contest.
'We hebben ontzettend veel geleerd van 365Green en het was een groot succes,' zo zei Bell. 'Het doel was om contact te leggen met de tomatenfans en en om te zien dat Houweling’s als bedrijf zich richt op de duurzame productie van smaakvolle tomaten.' De wedstrijd werd gehouden op Facebook en Twitter. Klanten konden onze ‘Seeds of Tomorrow’ video bekijken waarin Houweling’s Tomatoes visie op een duurzame toekomst werd verwoord. Daarna werd de klant uitgenodigd om hun eigen duurzaamheidsverhalen te delen. Er kwamen duizenden deelnames binnen en hieruit werden er tien gelukkige winnaars getrokken die een jaar lang gratis tomaten ontvingen.'
Voor meer informatie:
David Bell
Houweling's Tomatoes
Tel: +1 604 398 5303
Mob: +1 604 315 3768