Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Rijk Zwaan, Koppert, Priva en Rabo staan achter plannen

Tomatoworld presenteert nieuwe toekomstvisie

Tomatoworld heeft gisteren zijn nieuwe toekomstvisie gepresenteerd aan de huidige partnerbedrijven. Al direct na afloop van de inspirerende middag hebben Priva, Rijk Zwaan, Koppert Biological en Rabobank aangegeven achter de plannen te staan en zich voor de komende drie jaar weer te willen verbinden aan Tomatoworld.



Vijf jaar geleden startte Tomatoworld als unieke experience over de Nederlandse glastuinbouw met de tomaat als boegbeeld. Veertig vooraanstaande bedrijven uit het tuinbouwcluster participeerden in dit initiatief. Dat Tomatoworld in een behoefte voorziet, blijkt wel uit de nog steeds groeiende aantallen nationale en internationale bezoekers. Met het aflopen van de contracten eind 2012 was het tijd om de toekomst te bezien en een nieuwe visie neer te leggen, die recht doet aan alle maatschappelijke- en tuinbouwontwikkelingen. Waar de focus eerst lag op positieve beïnvloeding van de Nederlandse glastuinbouw, zal deze verschuiven naar glastuinbouw als instrument om smaakvolle kwalitatieve groenten te verbouwen die bijdragen aan het verhogen van onze gezondheid. Tomatoworld wil het verhaal vertellen dat de mooie, gezonde, smaakvolle producten die wij laten groeien een belangrijke rol vervullen. In het leven van zaadveredelaars, telers, supermarkten, de hele keten maar vooral in het leven van consumenten. Dat we elke dag weer nieuwe methoden, technieken, ideeën, producten en concepten met elkaar ontwikkelen om nog dichter bij die consument te komen. De vier thema’s Vers, Gezondheid, Duurzaam en Smaak zullen worden uitgewerkt. Dat kan Tomatoworld niet alleen doen, deze complexe tijd vraagt om gezamenlijkheid. Tomatoworld wil dit doen met bedrijven met visie. Bedrijven die inzien dat je meer voor elkaar kunt betekenen en samen ondernemen sterker maakt.

Voor meer informatie:
Tomatoworld
Zwethlaan 2
2675 LB Honselersdijk
0174 612 525
[email protected]
www.tomatoworld.nl
 

 
Publicatiedatum: