Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Hortiplan wint Marketing Cup van Horti Fair

De Marketing Cup is gewonnen door Hortiplan. Het bedrijf was het meest succesvol in het trekken van bezoekers naar de Horti Fair. Hortiplan krijgt als prijs gratis standopppervlakte in 2012 (ter grootte van de stand in 2011).

Bij de Marketing Cup gaat het om welke standhouder de meeste bezoekers trekt, gemeten naar het aantal vierkante meters standoppervlakte. Hortiplan wist 1.302 bezoekers naar de beurs te halen. Gedeeld door de standoppervlakte van Hortiplan is dat circa 7 bezoekers per vierkante meter. Priva eindigde als tweede met in totaal 881 geregistreerde bezoekers, Koppert Biological Systems als derde met 415 bezoekers.

De Marketing Cup werd gistermiddag uitgereikt in het House of Technology & Innovation, In de categorie niet-Nederlands sprekende standhouders won het Britse Commercial Horticultural Association.
Publicatiedatum: