Anders Durven Doen

Het nieuwe gezicht van de LLTB

De LLTB zoekt naar nieuwe wegen om hetzelfde doel te bereiken: een gezonde toekomst voor agrarische ondernemers in Limburg. Zoals bijvoorbeeld samenwerken met strategische partners, nog beter gebruik maken van resultaten in onderzoek en onderwijs en de samenleving sterker betrekken bij het wel en wee van de agrarische sector. Ook is nog winst te halen in de vertaalslag van allerlei trends in politiek, wetgeving en economie naar consequenties voor de land- en tuinbouw.

Vanuit een traditie van meer dan 100 jaar succesvolle belangenbehartiging voor de agrarische sector in Limburg zal de LLTB ook dat nieuw gezicht laten zien.
En bij een nieuw gezicht hoort een nieuwe huisstijl. Die is het afgelopen half jaar in snel tempo gemaakt. Gekozen is voor een vaste leuze voor de LLTB: Anders Durven Doen.

De nieuwe huisstijl is gepresenteerd tijdens het Jaarsymposium van de LLTB op donderdag 20 november 2008 in de Oranjerie te Roermond. Alle uitingen, van gevelbelettering tot briefpapier, screensaver en naamkaartjes zijn nieuw ontworpen. De website zal in twee stappen worden vernieuwd. Een eerste visuele verandering is al doorgevoerd; in een tweede fase komt ook de informatiestructuur aan de orde.


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven