Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Meiny Prins van Priva:

"Gesprekken met Tesco over demo-schap voor transparante supermarktinformatie"

Tholen - Tijdens de bijeenkomst van de Agro Businessclub Westland vorige week gaf directeur Meiny Prins van Priva enkele belangrijke trends aan die belangrijk zijn in de wereld van voedselproductie. "Iedere keer bepalen omgevingsfactoren wanneer we gaan innoveren. Water wordt kostbaarder, energieproblemen worden groter, alles draait om voedsel, globalisering wordt regionalisering en internet wordt de belangrijkste vorm van informatie."

Priva wil een proefproject opstarten waarbij de geconditioneerde omgeving van de teelt zo optimaal mogelijk wordt voortgezet in de keten waarbij tevens toegevoegde waarde gecreƫerd wordt voor zowel teler, supermarkt als consument. Dit project gaat Priva proberen in te zetten bij Tesco om de supermarktinformatie transparant te maken. Wij legden de presentatie op de video vast.

Klik hier voor de presentatie van Meiny Prins

Publicatiedatum: