Tuinbouwondernemer laat kansen liggen
De oplossing zit niet zozeer in het verder drukken van de kosten maar vooral in het verbeteren en optimaliseren van de afzet. Hierdoor wordt relatief snel het bedrijfsresultaat verbetert en komt de bedrijfsvoering beter in balans.
Hiervoor is het nodig een goede marktstrategie te ontwikkelen die perspectief biedt op een gezonde rentabiliteit. Strategische marketing is echter een nog relatief onbekend fenomeen in de tuinbouw.
Vanuit deze behoefte aan deskundigheid en de vraag om een professionele aanpak heeft marketingadviesbureau Agrado nu een speciale workshop samengesteld gericht op deze oplossing. Deze workshop onder de titel “Meer resultaat mét Marketing” biedt de ondernemer in de tuinbouw inzicht en handvatten om gericht de juiste marketingkeuzes te maken. De workshop wordt op 18 december gehouden en kost €295,-. Na deze workshop hebt u een plan van aanpak waarmee u gericht voor uw onderneming effectief marketing stappen kunt zetten. Zie voor meer informatie www.agrado.eu.