Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Tuinbouwondernemer laat kansen liggen

De tuinbouw zit momenteel in zwaar weer. Deze malaise is niet van tijdelijke aard. De markt verandert zich snel van een productgerichte naar een marktgerichte aanbiedersmarkt. Te veel tuinbouwondernemers richten zich teveel op de operaties waarin teelt en techniek de boventoon voeren. Er worden hierdoor veel kansen gemist vanwege het onvoldoende marktgericht produceren vanuit de behoefte in de keten.

De oplossing zit niet zozeer in het verder drukken van de kosten maar vooral in het verbeteren en optimaliseren van de afzet. Hierdoor wordt relatief snel het bedrijfsresultaat verbetert en komt de bedrijfsvoering beter in balans.
Hiervoor is het nodig een goede marktstrategie te ontwikkelen die perspectief biedt op een gezonde rentabiliteit. Strategische marketing is echter een nog relatief onbekend fenomeen in de tuinbouw.

Vanuit deze behoefte aan deskundigheid en de vraag om een professionele aanpak heeft marketingadviesbureau Agrado nu een speciale workshop samengesteld gericht op deze oplossing. Deze workshop onder de titel “Meer resultaat mét Marketing” biedt de ondernemer in de tuinbouw inzicht en handvatten om gericht de juiste marketingkeuzes te maken. De workshop wordt op 18 december gehouden en kost €295,-. Na deze workshop hebt u een plan van aanpak waarmee u gericht voor uw onderneming effectief marketing stappen kunt zetten. Zie voor meer informatie www.agrado.eu.

Publicatiedatum: