Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
China: PE- en F-clean combinatie voor project van 3,9 ha
In de Chinese Anshun-regio wordt momenteel een kasproject van 3,9 hectare gebouwd voor een jaarronde teelt in vier segmenten: sla, aardbeien, groenten en jonge planten. Voor optimale klimaatbeheersing en energieverbruik worden er voor het project verschillende nieuwe snufjes ingezet, inclusief een gecombineerde dekking PE-folie en F-Clean.
In 2016 gaf de Israƫlische kassenbouwer Azrom al duidelijk aan dat ze geloven dat F-Clean de beste kasdekking biedt. Boyan Dulitz van Azrom zegt dat het een hoge lichttransparantie geeft, in combinatie met energiebesparing en flexibiliteit, en milieubehoud "want het kan 20-30 jaar meegaan zonder vervanging en zonder aan efficiƫntie te verliezen." Daarom brengen ze deze oplossing naar hun klanten wereldwijd.
Azrom bouwt momenteel het kasproject van 3,9 hectare in de regio Anshun in de buurt van Guiyang. Het project is verdeeld in vier segmenten: Een kwekerij, een faciliteit voor de teelt van sla op water, een voor aardbeien en een hekwerk voor de groententeelt, zowel in de vollegrond als in growbags.
Azrom marketingmanager Zvi Porat legt uit waarom het project twee soorten kasdekking hanteert: "We geloven sterk in de kwaliteit van de F-CLEAN als dakbedekking voor de kas, maar begrijpen dat klanten moeite hebben om voor een duurdere dekking te kiezen dan de PE. Daarom hebben we deze gedeelde dekking aanbevolen. We zijn ervan overtuigd dat dit het vertrouwen van de klant om de innovatieve dekking te proberen verhoogt waardoor ze het voor de volgende fasen van het project gemakkelijker zullen overwegen."