Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

VS: Mobiele kas NatureFresh weer op pad

De zomerhitte in het Midwesten van de VS heeft de mobiele kas tour van NatureFresh Farms niet afgeremd. Sinds half april hebben ze bijna 50 #GreenInTheCity evenementen gedaan, waarbij consumenten meer konden leren over de teelt van kasgroenten.



"De mobiele kas is niet alleen een gespreksstarter, maar een verschilmaker in onze omgang met onze klanten," zegt Ray Wowryk, directeur Business Development.

Het mobiele Greenhouse Education Center (GEC) is een bijna 1 meter (38 inch) lange, op maat gebouwde kleine kas die een exacte weergave is van hoe NatureFresh Farms hun groenten teelt in moderne kassen in Leamington, Ontario en Delta, Ohio. Uitgerust met vruchtdragende planten en een hommelbijen ecosysteem, dient het GEC als educatief middel om de consument te informeren over hoe kasgroenten worden geteeld.



Wowryk: "We geven om de toekomst van vers en alles wat daar mee samenhangt. We moeten collectief de consumptie van versproducten verhogen. NatureFresh kan dat met het GEC helpen doen. Weten wie teelt wat je koopt is belangrijk, begrijpen hoe het geteeld is is mogelijk nog belangrijker."


 
Deze zomer wordt het GEC bijgestaan door 5 studenten die bij elk evenement als ambassadeurs van het NatureFresh merk fungeren. Het team is verantwoordelijk voor activiteiten op de evenementendag en interactie met retailpartners om ervoor te zorgen dat hun klanten de best mogelijke ervaring hebben. Met uiteenlopende achtergronden van agribusiness tot milieukunde, marketing en biologie biedt het team unieke uitzichtspunten op de waarde van in kassen geteelde groenten.



Cole Burkholder (student milieukunde bij Ohio State University): "We kunnen een directe invloed hebben op de aankoopbeslissingen van consumenten door onze kennis te delen over hoe we kasgroenten telen." Burkholder's familie exploiteert een landbouwbedrijf van meer dan 500 hectare gewassen in Centraal-Ohio.



"De blik op de gezichten van mensen als we het kasgroententeeltproces uitleggen en ze de levende planten zien met echt fruit, is onbetaalbaar. Je ziet de 'Aha-erlebnis' in hun ogen. Sommige klanten laten bij hun vertrek ons zelfs hun winkelwagentjes zien met de tomaten of paprika's die ze vanwege ons gesprek hebben gekocht. Het is een vrij goed gevoel!" volgens Burkholder.

In zijn 3e jaar heeft de #GreenInTheCity Tour in totaal meer dan 200 evenementen in het oosten van Noord-Amerika gedaan met consumenten in winkels, zomerkampen, scholen en gemeenschapsbeurzen. De tour van 2017 zal op 12 november worden besloten bij de Royal Agricultural Winter Fair in Toronto, Ontario.

Voor meer informatie:
Chris Veillon
NatureFresh Farms
Tel: +1 519 326 1111
chris@naturefresh.ca
www.naturefresh.ca
Publicatiedatum: