Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Greenco wint Tomato Inspiration Award

Tijdens de Fruit Logistica, de grootste internationale vakbeurs voor de groente- en fruitsector, heeft Greenco de Tomato Inspiration Award gewonnen. Greenco is teler en verpakker van snackgroenten en uitvinder van het snacktomaatje Tommies. De prestigieuze prijs wordt jaarlijks toegekend aan de meest inspirerende tomatenteler ter wereld. De jury, bestaande uit 100 tomatentelers, was onder de indruk van het innovatievermogen en de marketingkracht van Greenco.

Jos van Mil, managing partner van Greenco nam de award in ontvangst. "Dit is de bevestiging dat we op de goede weg zitten. We maken de juiste keuzes. Nadat wij ons snacktomaatje Tommies in 2005 introduceerden, zijn wij blijven innoveren", aldus een trotse Van Mil.

"Met Tommies streven wij jaarrond naar constante kwaliteit snacktomaatjes van Nederlandse bodem. Dankzij de ultramoderne kas van 10 hectare die wij afgelopen jaar in Middenmeer openden, kunnen wij het hele jaar snackgroenten leveren.

Ons innovatievermogen gaat verder dan de teelt. Sinds november 2016 inspireren wij thuiskoks met 'Tommies de basis voor...'. Met deze reeks maaltijden op basis van verse ingrediƫnten verbreden wij ons assortiment van 'ready to eat' naar 'ready to cook' producten", vervolgt Van Mil.

Inspireren en verleiden
De campagne 'Mini-groente GROOT' gooide hoge ogen bij de jury. Met dit offensief maakt Greenco het eten van groenten leuker en makkelijker door zich te richten op nieuwe snackmomenten en deze op de juiste plekken aan te bieden. Dit is hard nodig, want slechts 5% van de volwassen Nederlanders eet minimaal 250 gram groente per dag. "Om mensen gezonder te laten eten, verleiden wij Nederlanders met snackgroenten op andere eetmomenten. Bijvoorbeeld tijdens vergaderingen, als tussendoortje of onderweg. Daarom brengen wij onze snacktomaatjes, snackkomkommertjes en snackpaprikaatjes dit jaar ook naar sportkantines in heel Nederland", sluit Van Mil af.

Publicatiedatum: