Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

"Bijzonder beheer kan beter"

De communicatie tussen banken en bedrijven, die in bijzonder beheer terecht komen, moet beter. Uit een rapport van de AFM blijkt dat klanten uit het MKB onvoldoende ingelicht zijn over wat hen te wachten staat, meldt de Telegraaf vanochtend.

Dikwijls zouden bedrijven in het ongewis zijn m.b.t. te genomen dan wel de te nemen stappen. De Nederlandse Vereniging van Banken roept om verbetering en heeft regels opgesteld, waaraan banken zich bij bijzonder beheer aan dienen te houden.

Uit reacties blijkt dat banken erkennen dat verbetering nodig is, maar men neemt niet zonder meer schuld op zich. Zo zegt Dahne de Kluis van de ABN Amro dat bij bijzonder beheer vaak heftige emoties een rol spelen, die goede communicatie en een heldere blik kunnen ondermijnen.

bron: Telegraaf
Publicatiedatum: