Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

EMTÉ profiteert van sluiting C1000

De klandizie van supermarktketen EMTÉ van Food Group Sligro is flink gestegen in de gebieden waar C1000-winkels sluiten. Gemiddeld neemt de omzet met 20% toe.

Deze stijging had de supermarktketen niet verwacht, zegt woordvoerder Wilco Jansen tegen RetailActueel. "Maar het is natuurlijk wel mooi meegenomen. Achteraf is het niet erg verbazingwekkend. C1000 had een specifieke positionering als actiesupermarkt met kwalitatief goede versproducten. Deze formule heeft veel overlap met onze eigen supermarkt. Op het moment dat er een supermarkt omgebouwd wordt, zie je dat klanten op zoek gaan naar een alternatief. Dat is EMTÉ."

Eind dit jaar start het bedrijf tevens met een loyaltyprogramma. De precieze plannen zijn nog onduidelijk.


Bron: RetailActueel

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer