Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
verkoop A-merken

"Koerswijziging Aldi lost echte probleem niet op"

Met het verkopen van A-merken wil supermarktketen Aldi klanten terughalen die de afgelopen jaren zijn afgehaakt. Toch lost dit het echte probleem niet op, denkt Barbera Wolfensberger, directeur van reclamebureau FHV BBDO. Dit meldt Retailnews. "Aldi heeft een probleem en dat ligt niet aan het niet-verkopen van A-merken”, meent Wolfensberger. “Dat ligt aan slechte winkels, soms slechte producten, onaangenaam personeel, wachtrijen et cetera. Aldi wil een voorbeeld nemen aan Aldi Süd in Duitsland, waar de verkoop van A-merken goed loopt. Maar daar zijn de winkels dan ook op orde. De verkoop van A-merken kan geen langdurig succes brengen als niet het hele winkelconcept geoptimaliseerd wordt”, aldus Wolfensberger.

Klik hier voor het volledige artikel
Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer