Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

"Consument doet nog steeds het liefst boodschappen in de winkel"

Uit het onderzoek 'Supermarkt van de Toekomst' van het AD blijkt dat de meerderheid van de consumenten liever boodschappen doet in de winkel dan online. Op dit moment geeft 14% van de respondenten aan wel eens online boodschappen te hebben besteld. 26% is dit van plan in de toekomst te doen wanneer er afhaalpunten komen. Een op de vijf respondenten vindt het te duur om online boodschappen te bestellen. De ontwikkeling van mobiele applicaties hiervoor kan een toename stimuleren.



Klik hier voor het volledige artikel van mediamagazine.nl
Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer