Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Sunset zet in op Shield in coronatijden

Mastronardi Produce richt zich op de aanpassing aan de COVID-19 pandemie met de creatie van het Sunset Shield programma om zijn werknemers te helpen beschermen.

Eind februari, toen het nieuws van de verspreiding van COVID-19 bekend werd, heeft Mastronardi Produce naar eigen zeggen snel gehandeld om de veiligheid van zijn werknemers en de stabiliteit van zijn toeleveringsketen te waarborgen.

Veel medewerkers stapten over op thuiswerk en er werd een taskforce opgericht, bestaande uit managers die zich richten op de mensen en de steeds veranderende omstandigheden in deze ontwrichtende tijd. Er werden maatregelen genomen om de werknemers te beschermen die ter plaatse moesten blijven, waaronder het in acht nemen van sociale afstand en meer schoonmaak- en sanitaire voorzieningen.

Het bedrijf heeft ook zijn communicatiecontactpunten voor werknemers aanzienlijk uitgebreid en een online portaal gecreƫerd waar werknemers toegang hebben tot belangrijke berichten, middelen en hun vragen en zorgen kunnen indienen.

Paul Mastronardi, CEO van Mastronardi Produce: "Ik ben ongelooflijk dankbaar en trots op de manier waarop ons Flavor Army ervoor zorgt dat we de belangrijke voedingsketen in stand houden."

Begin deze week nam Mastronardi Produce verdere stappen om zijn werknemers te beschermen door het Sunset Shield programma te installeren, dat hen zal helpen belangrijke punten te onthouden om de verspreiding van COVID-19 te helpen voorkomen. Paul: "We hebben ons dagelijks aangepast terwijl deze pandemie zich ontvouwde en met de creatie van dit programma geven we ons Flavor Army weer een ander hulpmiddel om hen veilig te houden".

De Sunset Shield basics:

S - SOCIALE AFSTAND. Let op uw 1,5 m.
H - GEZONDHEID. Als u ziek bent. BLIJF THUIS!
I - INDIVIDUELE BESCHERMING. Gebruik altijd je persoonlijke beschermingsmiddelen.
E - OP AFSTAND CONTACT HOUDEN. Gebruik technologie om te communiceren.
L - KIJK. Lees en gehoorzaam alle zichtbare aanwijzingen.
D - DIEPGAAND REINIGEN. Frequente handwas en reiniging.


Sinds bijna twee maanden, met een deel van het personeel dat thuis werkt, is het bedrijf in staat om zich te concentreren op de werknemers in de frontlinie. Nu de bevolking in zowel de VS als Canada overweegt om weer aan het werk te gaan, heeft het bedrijf te maken met nog een andere uitdaging: een veilige, gefaseerde terugkeer naar het werk van zijn thuiswerkers.

Paul: "Met meer personeel in onze faciliteiten is het belangrijk dat onze medewerkers begrijpen welke stappen we allemaal moeten nemen om veilig en gezond te blijven. Onze medewerkers zijn het hart van dit bedrijf en ze zijn ongelooflijk gepassioneerd over wat ze doen. Ze zijn in alle opzichten van wereldklasse. Zonder dit team zouden we hier niet zijn en ik neem het persoonlijk heel serieus om ervoor te zorgen dat ze beschermd worden."

 

Voor meer informatie:
Justine Chevalier
Sunset/Mastronardi
Tel: 519-326-1491
justine.chevalier@sunsetgrown.com
www.sunsetgrown.com

Publicatiedatum: