Waterson lanceert de Waterson Pick Up Service

"Veel kwekers ondernemen nog geen actie op zuiveringsgebied vanwege hoge kosten"

Hoewel de wet officieel pas sinds 1 januari 2018 van kracht is, is Waterson inmiddels al drie jaar actief binnen de glastuinbouwsector. “We stellen ons altijd proactief op naar de kwekers. Anderhalf jaar geleden dachten wij een mooie ontzorgende dienstverlening te hebben neergezet voor kwekers: het Membership. De praktijk bleek toch anders”, zegt Michael Sonneveld.

“Veel kwekers ondernemen geen actie gezien de dure investeringen op het gebied van zuivering of vanwege de vaste maandelijkse kosten bij een aanbieder van mobiele zuivering. Daarnaast blijkt in de praktijk dat een groot deel van de bedrijven aangesloten is bij een collectief. Voorlopig hebben zij hierdoor nog uitstel verkregen.”

Toch is het volgens van groot belang dat de waterkwaliteit verbeterd wordt. Voor het behoud van het middelenpakket heeft Waterson een nieuwe service gerealiseerd: de Pick Up Service.

Voor Waterson waren een aantal pijlers belangrijk bij het realiseren van de nieuwe dienst:

  • Geen vaste kosten per maand
  • Flexibele en laagdrempelige oplossing
  • Ook op afroep mogelijk
  • Volledig ontzorgen

Na gesprekken met de gemeente en omgevingsdienst Haaglanden heeft Waterson alle vergunningen op orde om het afvalwater op te halen en op locatie bij Waterson te verwerken. "De complete set benodigde documenten voor wet- en regelgeving krijgt de klant van ons digitaal. Volgens ons een ideale oplossing voor de kleine waterstromen."

Ga voor meer informatie naar website: www.waterson.nl/dienstverlening/pick-up-service/ 

Voor meer informatie:
Waterson
Oudecampseweg 35F
2678 NN De Lier
0612933392
info@waterson.nl
www.waterson.nl


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven