Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

TomaTech en Nirit Seeds gaan verder als Harmoniz

Veredelingsbedrijven TomaTech en Nirit Seeds gaan verder als Harmoniz. Op Fruit Logistica 2023 presenteerde het bedrijf zijn nieuwe merk. 

In de afgelopen maanden heeft Harmoniz zijn positie op de markt versterkt door zijn vaardigheden uit te breiden. De langetermijnvisie van Harmoniz is om uit te groeien tot een vooraanstaand, innovatief en wendbaar bedrijf dat zich bezighoudt met de ontwikkeling van kasrassen die zorgen voor smakelijke, veerkrachtige en lang houdbare groenten. Hoewel de focus aanvankelijk lag op tomaten en paprika's, werkt Harmoniz aan uitbreiding naar de ontwikkeling van andere gewassen, waaronder innovatieve komkommerrassen.

Het bedrijf heeft wereldwijd meer dan 80 mensen in dienst, waaronder moleculaire biologen, veredelaars en tuinbouwkundigen.

"Onze missie is duidelijk: groenten ontwikkelen en verkopen die mensen graag consumeren en telers graag telen, met behoud van innovatie, creativiteit en aandacht voor de consument aan het einde van de keten. Wij bieden harmonieën van smaken, technologie en innovatie om consequent een superieure eetervaring te leveren," aldus Ofer Ben-Zvi, CEO van Harmoniz.

"De fusie van TomaTech met Nirit Seeds vorig jaar, die onlangs is afgerond, stelt ons in staat om onze waardepropositie voor klanten te vergroten en een verder wereldwijd bereik te krijgen. Alle producten zullen door het gefuseerde bedrijf op de markt gebracht en verkocht blijven worden."

"Groenten als tomaten, paprika's en komkommers liggen bij een groot deel van de wereldbevolking in de koelkast. Als zodanig nemen we onze verantwoordelijkheid om de markt te bedienen zeer serieus en zien we dit als een grote eer. Voor ons gaat het erom de hele waardeketen, van groentetelers en retailers tot consumenten en onze aandeelhouders, met het grootste respect te behandelen en ervoor te zorgen dat er harmonie is tussen allen," aldus Hagai Stradler, voorzitter van Harmoniz.

Voor meer informatie:
Paul van Dijck
Harmoniz
VP Sales & Marketing
31 6 11905289
paul@harmonizseed.com 
www.harmonizseed.com 

Publicatiedatum: