RedStar versterkt management met marketingspecialisten

Tomatenspecialist RedStar heeft Martijn van Keulen per 1 mei jl. benoemd tot hoofd marketing en klantbeleving. Van Keulen werkte hiervoor 22 jaar bij onderzoeksbureau Kantar. Daarnaast is Heidi Reinders in dienst genomen als marketing specialist. Reinders werkte eerder 10 jaar bij het voormalige Revaho, dat nu onder de naam Netafim actief is in irrigatiesystemen.


Martijn van Keulen en Heidi Reinders

Van Keulen: "Alle processen bij RedStar zijn afgelopen jaar in kaart gebracht en gedigitaliseerd. Dat betekent dat we een schat aan data krijgen die we gaan inzetten om onze klanten nog beter te bedienen. Aan de hand van de data kunnen we onzekerheid wegnemen en risico’s voor ons en onze klanten verminderen. We zijn daarmee steeds beter in staat om in te springen op veranderingen in de zin van kansen grijpen of juist ingrijpen."

Reinders: "Vanuit Revaho is de wereld van de tuinbouw mij goed bekend. Mijn kennis en ervaring zet ik nu in voor de verdere groei van RedStar. We willen uitblinken in de lekkerste smaak, slimme innovatie en passie voor duurzaamheid."

"We staan in de startblokken om RedStar 3.0 te onthullen", stelt Henri Lambriex. "Onze nieuwe website is net gelanceerd waarin we ons presenteren als een vooruitstrevend modern en zorgzaam bedrijf. Zorgzaam voor de natuur, zorgzaam voor onze mensen en natuurlijk zorgzaam voor onze tomaten. We groeien wereldwijd snel, van Japan tot Zweden. Om die groei professioneel te ondersteunen, hebben we onze marketing uitgebreid."

Voor meer informatie:
RedStar
+31 (0) 17 453 1000
info@redstar.nl 
www.redstar.nl  


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven