Alleen de beste rassen halen de Black Label serie

In reactie op een toegenomen vraag naar producten met een aantrekkelijke uitstraling, lanceerde Nature Fresh Farms in 2020 haar Black Label-lijn. "We voelden dat er behoefte was aan selecte rassen die meer smaak, originaliteit en een verhoogde zintuiglijke ervaring met zich meebrengen," zegt Matt Quiring, Senior Vice President of Sales & Marketing bij Nature Fresh Farms. De serie onderscheidt zich door een combinatie van rassen en verpakkingen.

Black label biedt op dit moment vooral snoeptomaatjes en aardbeien aan. Tros-cherrytomaten zijn verkrijgbaar in verschillende rassen, waaronder Red, Yellow, Orange, Bronze, Ombre, en Hiiros. Ombre is een gemengde verpakking van Rode, Geel/Oranje en Bronzen Cherry Tomatoes on the Vine. "Hiiros is onze nieuwste aanwinst. Het is een nieuw ras van Cherry Tomato on the Vine wat we in het late voorjaar zullen introduceren met een diepe smaak. Het is zoet met een umami smaak."

Om in de Black label serie te komen, moet een product beschikken over een goede kwaliteit, consistentie en smaak. "Wij zorgen ervoor dat AGF wat deel uitmaakt van onze Black Label-lijn allemaal in onze gecontroleerde kassen worden geteeld. Hierbij maken we gebruik van onze eigen recepten met voedingsstoffen. Op die manier kunnen we de beste eetervaring voor de klant bereiken."


Verpakking
Naast de zorgvuldig geselecteerde teelt, onderscheidt de Black Label-lijn zich verder door zijn verpakking. "Door de chique zwart-gouden verpakking van onze premium labellijn weet de consument direct dat het gaat om kwaliteit", aldus Quiring. "Klasse, elegantie en kwaliteit vullen het visueel verbeterde kleurprofiel en de meeslepende aromatische geur van de teelt aan. Door de combinatie van een speciale verpakking en een rijk smaakprofiel wordt de ervaring voor de consument verhoogd."

Twee jaar na de lancering ziet Nature Fresh Farms nog steeds extreme belangstelling van hun retailpartners voor de Black Label-lijn die verkrijgbaar is in Canada en de Verenigde Staten. "Consumenten zijn actief bezig met het uitproberen van nieuwe rassen. Dit leidt tot veel herhaalaankopen. Daarnaast zorgt de toevoeging van nieuwe rassen snacktomaten aan de Black Label-serie voor extra omzet in de tomatencategorie. Dit toont aan dat het winkelend publiek vertrouwen heeft in ons merk en actief op zoek gaat naar teelt tegen topprijzen", aldus Quiring.


Voor meer informatie:
Krysta Markham 
Nature Fresh Farms
+1 519 326 1111
Krysta.markham@naturefresh.ca
www.naturefresh.ca


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven