Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

De nieuwe 'K' van Koppert wijst naar voren

Koppert heeft donderdag haar nieuwe branding gelanceerd. Na bijna 30 jaar heeft het bedrijf voor biologische gewasbescherming haar logo en visuele identiteit veranderd. De nieuwe branding past volgens het bedrijf bij haar ambitie en de verbinding van het bedrijf met de natuur.

“Onze missie om bij te dragen aan de gezondheid van mens en planeet in samenwerking met de natuur heeft ons gebracht waar we nu zijn: een doelgerichte organisatie met sterke kernwaarden. Onze nieuwe branding reflecteert die missie en waarden. Zo kunnen we er zeker van zijn dat waar we voor staan consistent in onze communicatie naar voren komt”, aldus Peter Maes, Chief Strategy Officer (CSO).

Met kantoren in dertig landen worden de biologische oplossingen van het bedrijf in meer dan 100 landen gebruikt. Door de jaren heen is het familiebedrijf gegroeid van pioniersbedrijf met vier werknemers naar een mondiale marktleider. Volgens Martin Koppert, Chief Business Officer (CBO), was het tijd dat de branding mee veranderde: “Om onze wereld duurzamer te maken, hebben we teeltwijzen nodig die veilig en tegelijk gezond zijn. Ons doel is 100% duurzame landbouw. Samen met telers en boeren werken we naar dit doel toe. Onze nieuwe branding zorgt voor een krachtig beeld in alle markten over de hele wereld en bevestigt de unieke toewijding van Koppert aan het leveren van een breed scala aan biologische oplossingen voor talloze gewassen”.  

“Om onze missie te bereiken willen we samenwerken met partners. We geloven dat deze branding een wereld aan mogelijkheden schept en klanten en partners bij elkaar brengt die bij willen dragen aan een betere wereld”, aldus Maes. “We zijn ervan overtuigd dat we onderdeel kunnen zijn van de oplossing met onze kennis, expertise en producten om op de meest duurzame manier gezond voedsel te produceren.”

Het was essentieel dat de connectie van Koppert met de natuur in de nieuwe branding naar voren kwam. “Al onze inspiratie komt uit de natuur, de natuur is de oorsprong van onze oplossingen. Onze nieuwe identiteit is overduidelijk geworteld in de natuur”, zegt Maes. De 'K' van Koppert wijst naar voren: om altijd vooruit te kijken naar nieuwe duurzame oplossingen. Daarnaast symboliseert de symmetrie dat bescherming van planten zowel boven als onder de grond even belangrijk is. De natuurlijke vormen en kleuren van het nieuwe Koppert-logo staan voor de verbinding met de natuur en de oneindige oplossingen die we daarin kunnen vinden."

Voor meer informatie:
Koppert 
info@koppert.com
www.koppert.com

Publicatiedatum: