Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

MealBee koppelt food influencers aan online winkelmandje AH, Jumbo en Picnic

Vanaf deze week kunnen populaire gerechten van food influencers direct bij Albert Heijn, Jumbo en Picnic besteld worden. Deze koppeling van MealBee biedt een alternatief voor dure maaltijdboxen zoals Hello Fresh, door recepten van bekende food influencers te combineren met bezorging door supermarkten.

Foodblogs en social media zijn dé plek om recepten te zoeken en inspiratie op te doen. "Maar food inspiratie gaat steeds verder dan alleen het delen van recepten met mooie foto's", zegt Tom Lamers van MealBee. "Foodblogs veranderen in webapplicaties vol functionaliteiten die de gebruiker op allerlei manieren ontzorgt via weekmenu's, het inspelen op allergieën en integratie met supermarkten."

Het platform van MealBee staat niet op zich. Online boodschappen bestellen is enorm populair. Daarnaast stellen steeds meer supermarkten hun data beschikbaar en bieden mogelijkheden om informatie uit te wisselen met externe systemen. "Echter hebben de meeste food influencers niet het budget of de technische expertise om dit soort functionaliteiten zelf te realiseren, dus zie je meer en meer samenwerkingen ontstaan tussen foodblogs en webontwikkelaars", aldus Lamers.

Bron: Mealbee

Publicatiedatum: