Vloggers inspireren consument met succes met tomaten

Dit voorjaar zijn vijf foodbloggers online met elkaar een uitdaging aangegaan: Wie zet het meest heerlijke én verrassende tomatengerecht op tafel? Een challenge met als doel om de consument te laten zien dat tomaten zo veelzijdig zijn, dat je ze ieder moment van de dag kunt eten. En dat is gelukt, zo deelt Prominent dat de campagne bedacht. In totaal leverde de campagne 158.000 views op en hebben de bloggers veel consumenten weten te inspireren.

De Tomato Times Challenge is onderdeel van de Tomato Times campagne, waarmee het tomatenmerk van Growers United de shopper vooral wil activeren op de momenten dat ze nog niet aan het eten van een tomaat hadden gedacht. Uit GFK-onderzoek blijkt namelijk dat lang niet iedereen weet hoe je de tomaat bijvoorbeeld in het ontbijt verwerkt. Of hoe je je tapasplank nog lekkerder én gezonder maakt door er tomaat aan toe te voegen. Voor die inspiratie hebben de foodbloggers gezorgd door drie ontbijt- en drie tapasgerechten met tomaat te delen op de verschillende social mediakanalen.

De Tomato Times Challenge is mede mogelijk gemaakt door: 
De Ruiter | Bayer, BASF | Nunhems, Koppert Biological Systems, Van Iperen, LetsGrow.com, De Jong Verpakking, Lievaart Slaghuis, Royal Brinkman, Grodan, Love My Salad, Biobest, Saint-Gobain Cultilene, Powerhouse, Purple Pride, Green Diamonds, Sweet Point, PapriCo en Growers United. 

Voor meer informatie:
Prominent

info@prominent-tomatoes.nl
www.prominent-tomatoes.nl


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Twitter Rss

© GroentenNieuws.nl 2021

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven