Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
“Persoonlijk contact met onze klanten zal altijd op de eerste plaats blijven staan.”

Postuma AGF promoot nieuwe webshop

Deze week start Postuma AGF een campagne om al haar klanten te informeren over de voordelen van het bestellen via haar nieuwe webshop. "We hebben al jaren een webshop maar vorig jaar is deze volledig vernieuwd. We zien dat onze vaste webshopklanten zo enthousiast zijn over de werking van de vernieuwde webshop dat we iedereen willen informeren over het gemak ervan. “De webshop zal echter altijd een hulpmiddel blijven. Persoonlijk contact tussen klant en vaste verkoper is en blijft de fundering van hoe wij zaken doen", aldus bedrijfsleider Jarno Kwakkel.



Postuma AGF heeft al sinds 2012 een webshop maar de oude voldeed niet meer aan de huidige technische standaard. "Daarbij zagen we op veel gebieden kansen om het beter te doen. Daarom hebben we samen met een webshopbouwer een volledig op maat gemaakte webshop ontwikkeld. Zo is de nieuwe webshop heel goed te gebruiken op telefoon en tablet. Daarnaast staat de webshop 24/7 in direct contact met ons verkoopsysteem. Een klant ziet daarom altijd een actueel assortiment, zowel qua prijs als qua voorraad. Tegenwoordig is een groot gedeelte van het assortiment voorzien van een actuele foto."

Persoonlijke klantomgeving
"Na het inloggen komt de klant op een persoonlijke pagina. Hier is ons assortiment, zijn de aanbiedingen en de nieuwe producten overzichtelijk weergegeven. Ook is het eenvoudig om een digitale bestellijst te maken waar alleen het assortiment op staat dat voor de klant interessant is. We zien dat veel klanten zelf een bestellijst hebben gemaakt die ze eens in de zoveel tijd 100x uitprinten en dagelijks langslopen en invullen. Of een heel aantal klanten trekt het kistkaartje uit een appelkrat en schrijft de achterkant daarvan vol. Dat hoeft niet meer. Met de digitale bestellijst loop je zo door je winkel of kraam en vul je zo de bestelling in. Na het plaatsen van de bestelling word je altijd gebeld door je vaste verkoper om eventuele bijzonderheden door te nemen."

Actie: gratis Postuma klok
"Wij zijn ervan overtuigd dat de webshop voor iedereen van toegevoegde waarde kan zijn. Op piekmomenten is een verkoper regelmatig telefonisch in gesprek. Een voor- of nabestelling via de webshop plaatsen is dan een uitkomst. Ook bestelproducten zoals gesneden groenten, verpakkingsmaterialen, sappen en smoothies, noten, etc zijn heel eenvoudig en snel via de webshop te bestellen. We merken echter dat het aanmaken van een account toch een bepaalde drempel is. Daarom hebben we een actie bedacht om onze klanten hiermee te helpen. Voor de periode van nu tot en met 26 maart 2021 krijgt iedere klant van Postuma AGF een gratis Postuma klok bij de eerste webshop bestelling. We vragen iedereen om zijn/haar bestellijst naar ons op te sturen, die maken wij dan digitaal zodat de persoonlijke omgeving helemaal klaarstaat als je inlogt en je heel eenvoudig een bestelling kunt plaatsen", besluit Jarno.

Voor meer informatie?
Jarno Kwakkel
Postuma AGF
jarno.kwakkel@postuma.nl
https://webshop.postuma.nl/

Publicatiedatum: