Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Nature Fresh Farms kijkt uit naar digitale AGF-beurs United Fresh:

"De uitdaging is om kijken en proeven te digitaliseren"

Volgende week staat Nature Fresh Farms op de virtuele beurs van United Fresh. Sarah Krzysik van Nature fresh Farms: "We zijn erg enthousiast om United Fresh te ondersteunen en deze unieke ervaring - de eerste virtuele AGF-beurs - te delen met de rest van de sector. Sinds het begin van de Covid-19-pandemie hebben we onze verwachtingen van vakbeurzen moeten bijstellen. We zien het echter nog steeds als een waardevolle kans om een nieuwe manier te ontdekken om potentiƫle klanten te bereiken. Een virtueel evenement is veilig, terwijl je toch contact maakt met nieuwe groepen klanten."


Beurzen en zintuigen
Hoe bereidt Nature Fresh Farms zich voor op een virtuele beurs? "We moeten ons vertrouwd maken met het virtuele platform. Dat is erg belangrijk, omdat we op die manier kunnen leren hoe we optimaal gebruik kunnen maken van de mogelijkheden die het biedt. Het is een nieuwe ervaring voor iedereen en begrijpen hoe je het effectief kan gebruiken om partners in de sector te bereiken, zal de grootste uitdaging zijn."

Beurzen en zintuigen gaan samen, want deelnemers en exposanten kunnen de sfeer op de beursvloer ervaren, met de aantrekkelijke en dynamische eigenschappen van de stands. "De mogelijkheid om het product te bekijken en te proeven of om elkaar persoonlijk te ontmoeten om nieuwe samenwerkingsverbanden op te bouwen, kan van cruciaal belang zijn om vertrouwen op te bouwen. We bereiden ons voor door te onderzoeken hoe we dezelfde ervaring kunnen leveren via een digitaal platform."

Breder publiek verwacht
Voor Nature Fresh Farms zijn de afgelopen United Fresh vakbeurzen altijd een geweldige kans geweest om retailinkopers te bereiken en contacten te leggen met individuen en organisaties in de sector. "De virtuele beurs zal een geheel nieuwe ervaring zijn met hetzelfde doel: het bereiken van onze klanten en het ontmoeten van potentiƫle inkopers. Aangezien de beurs dit jaar gratis is voor inschrijvers, verwachten we een breder publiek met meer deelnemers van buiten de branche die een productbeurs willen ervaren."

Aanbevolen producten in de week van 15 juni zijn Red Cherry-on-the-Vine en Orange Cherry-on-the-Vine.

Voor meer informatie:
Sarah Krzysik
Nature Fresh Farms
634 Mersea Road 7, RR5
Leamington, Ontario, N8H 3V8
Canada
+1 519 326 1111
info@naturefresh.ca
www.naturefresh.ca

Publicatiedatum: