Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Klant loopt voorop in social media

Ook zo lekker met je bedrijf bezig op social media? Denk niet dat je er al bent. De klant loopt mijlen voor. Hoe je die inhaalt. Dit meldt Sprout in een artikel. Social media zijn behoorlijk ingeburgerd bij consumenten en organisaties. Binnen bedrijven hebben de verschillende platforms hun plek veroverd, contact met de klant wordt gelegd en crises op tijd bezworen. Maar voor de consument gaat dat allemaal niet ver genoeg. Die wil veel meer invloed, blijkt uit twee groots opgezette onderzoeken naar het gebruik van social media. Tijd dus voor ondernemers om een tandje bij te zetten.

Klik hier voor het volledige artikel van Sprout
Publicatiedatum: