Makkelijke manier van presenteren
Paul Van de Mierop legt uit: "We zijn opzoek gegaan naar een manier waarop we onze Miss Perfect op een mooie en praktische manier kunnen presenteren. Het idee achter de displaydozen is dat het voor de retailer handig te gebruiken is, het geeft direct een mooie presentatie in de winkel en het standje is gemakkelijk en snel op te bouwen. Lege dozen kunnen gewoon verwisseld worden, wat weer scheelt in arbeid. Bovenaan de stand kan een proefdoos worden geplaatst. Het grote voordeel hiervan is dat de consument duidelijk kan zien en proeven welk product hij gaat kopen. We zijn er sterk van overtuigd dat we met de smaak van onze Miss Perfect de consument kunnen overtuigen.
Het team van Den Berk Délice tijdens de Fruit Logistica 2017.
In top drie
"We willen Miss Perfect graag de uitstraling geven voor wat hij staat, een exclusief smaaktomaatje met een hoog suikergehalte. We hebben daarom gekozen voor een nieuwe look, een frisse witte verpakking met exclusieve gouden letters. We verkopen alleen de beste Miss Perfect aan een tros. Ze zijn daarnaast ook los verkrijgbaar, dat is ongeveer 3% van de totale oogst." Per week produceert Den Berk zo'n 60 ton van het ras en in de winter is dat de helft. "Onze doelstelling is een groei naar 100 ton productie per week. Voorlopig is de vraag nog hoog genoeg om de kunnen blijven groeien. Miss Perfect staat in de top drie van belangrijkste tomaten bij Den Berk Délice. De pijlers voor ons bedrijf zijn smaak, kwaliteit, concepten en partnerships."
Miss Perfect is het ras Axiany, een van de smaakrassen van Axia Vegetable Seeds
Den Berk Délice
Berkelaar 10
BE 2330 MERKSPLAS
T +32(0)14 40 72 40
F + 32(0)14 40 72 49
info@denberk-delice.be
www.denberk-delice.be