Koppert Cress introduceert nieuwe verpakkingsrange
Het onderscheid in de verpakkingen zit in de kleurcombinaties. Uitgangspunt zijn de vijf smaken. Elk product heeft een eigen kleurenpalet aangevuld met afbeeldingen van smaakassociaties of smaakvrienden. De doos heeft een deksel gekregen. De kleinverpakking is vernieuwd en de TopSeal- en folieverpakking worden vervangen door een transparant bakje met banderol.
Marc Bonsmann van Koppert Cress toont de nieuwe verpakking
Speciale aandacht is er voor Dutch Cuisine, de recente stroming in de gastronomie, gebaseerd op vijf principes: cultuur, natuur, gezond, kwaliteit en waarde. Het principe 80% groenten en 20% vlees of vis, is het uitgangspunt dat Koppert Cress volledig onderschrijft en door Rob Baan wordt uitgedragen in zijn streven om van Nederland de gezondste delta van de wereld te maken.
In de komende maand start Koppert Cress de campagne, waarmee ook de eindgebruiker, de chef, geïnformeerd zal worden over de nieuwe producten.
Voor meer informatie:
Jan van Berkel
Koppert Cress
De Poel 1, 2681 MB Monster
Tel: +31 (0)174 242819
www.koppertcress.com