AGF-handel China vooral online
Fruit wordt getoond op de iFresh en het team van het Poolse Bicolored Apples.
Direct na de opening vulde de beursvloer met nationale en internationale bezoekers. De Chinese markt groeit snel en in dat kader vervult de iFresh een interessante rol. Lokale producten en producenten krijgen een toneel op wereldniveau. Enkele regio's hebben een eigen paviljoen, zodat bezoekers makkelijk inzicht kunnen krijgen in de producten uit de verschillende regio's. Daarnaast tonen bedrijven de laatste technieken voor de fruitoogst.
Xiuwen County wordt vertegenwoordigd door een aantal kiwitelers. Rechts de ingang van het paviljoen van de provincie Hebei.
De Chinese markt is anders dan de groenten en fruitmarkt in andere landen. Een groot deel van de aankopen wordt online gedaan. Marketing en verpakkingen spelen een belangrijke rol bij de verkoop. Tijdens een conferentie op de beurs wordt dieper ingegaan op de veranderingen in de Chinese markt.
Modellen tonen de nieuwste trends in verpakkingen tijdens de Wonderful Nights Award Dinner
De eerste dag werd afgesloten met een Wonderful Nights Award Dinner. Tijdens het diner werden een aantal nieuwe verpakkingen en producten gepresenteerd. Ook kregen de tien populairste fruitlabels in Oost-China een prijs uitgereikt.
De organisatie van de iFresh met één van de prijswinnaars. v.l.n.r.: Jia Xiao, Zhao Yechao, Cai Qifeng, Lu Fangxiao, Guo Jiangang, Zhu Yongli, Shi Xiaofeng en de oprichter van iFresh Christine Tsai.