Fruit Vandepoel vernieuwt fustloods en breidt uit
Looproute
Klanten krijgen bij het eerste bezoek van Fruit Vandepoel een plattegrond toegereikt. "Zo kunnen ze precies zien waar alle producten staan en raken ze wegwijs in ons magazijn. Via de pijlen is een looproute voor de klant uitgestippeld, zodat ze weten waar ze heen moeten. Het is zo heel duidelijk waar bijvoorbeeld de Belgische groenten en fruit staan en waar de producten uit andere landen. Alle producten zijn op een logische manier ingedeeld en door de uitbreiding heeft alles nu een vaste plaats." Fruit Vandepoel vindt het belangrijk dat haar klanten tevreden zijn. "We zorgen ervoor dat de aangekochte producten tot aan hun wagen wordt aangeleverd."
Wim Vandepoel met Lowie-appelen
Nieuwe producten onder Lowie
De groothandel staat bekend om haar diverse assortiment. "We willen zo veel mogelijk groenten en fruit aanbieden en ons ook nog onderscheiden door per product meer variëteiten aan te bieden." Fruit Vandepoel introduceerde ruim 15 jaar geleden haar merk La Fleur Magique. Half juni 2013 kwam het bedrijf met een nieuw merk genaamd 'Lowie'. "La Fleur Magique is meer het commerciële merk voor de vruchten van sublieme kwaliteit, uitzicht en smaak. Het merk 'Lowie' is bedoeld voor de producten die op een kleinschalige, authentieke wijze worden geteeld. Dit gebeurt bij telers die we al jaren kennen. Het assortiment dat onder Lowie valt, is dit keer speciaal gepresenteerd op een oude handkar, zodat het authentieker wordt benadrukt. Net nieuw onder dit merk zijn de peren, noten en jonge bloemkool", vertelt de handelaar.
Noten en peren van Lowie
Voor meer informatie:
Verkoop Mabru
Werkhuizenkaai 22/23 - Hall D
1000 Brussel - België
Tel.: +32 (0) 2 241 17 20
Fax: +32 (0) 2 216 83 71
info@fruitvandepoel.be
www.fruitvandepoel.be
Volg de pijlen
De fustloods is volledig vernieuwd