Yuksel Seeds blijft zijn positie op de Chinese markt versterken met nieuwe projecten in nauwe samenwerking met distributeurs en retailers. Als onderdeel van deze strategie introduceert het bedrijf het komkommerconcept "Creamy Cucumber", dat nu verkrijgbaar is in geselecteerde regio's bij Walmart China.
Concept
De basis van dit concept is komkommerras Beyah F1 (212-204) van Yuksel Seeds, die is geselecteerd vanwege zijn knapperigheid en smaakprofiel — eigenschappen die zorgen voor herhaalaankopen. Dit premiumconcept is speciaal ontwikkeld voor de Chinese retailmarkt, waar smaak en kwaliteit belangrijke onderscheidende factoren zijn.
In samenwerking met een lokale distributeur heeft Yuksel Seeds het merk "Creamy Cucumber" ontwikkeld, inclusief opvallende verpakkingen per vier stuks en een premium prijsstrategie die is gericht op kwaliteitsbewuste consumenten.
Eerste downstream-project
Ismail Gulsoy, regiomanager Azië/Pacific bij Yuksel Seeds, zegt hierover: "We zijn enthousiast om ons eerste downstream-project tot leven te zien komen in de Chinese retailmarkt. Het succes van het Creamy Cucumber-concept bij Walmart China is pas het begin. We kijken ernaar uit om deze retailgerichte aanpak verder uit te breiden en binnenkort meer premium groenterassen te introduceren."
Voor meer informatie:
Ismail Gulsoy
Yuksel Seeds+90 538 940 99 95
[email protected]
Nico van Vliet
+31 6 23034317
[email protected]
www.yukselseeds.com